Rubrik antar jag?

Dagarna går så jävla fort nu , redan lördagkväll och en helt underbar dag <3

I mån blir det Julia och studsa på hennes nya studsmatta<3

Det kommer bli en sjukt bra dag<3

Jag kommer sakna alla kompisar när vi börjar ny skola till hösten..!! <3

Vi lixom är som en familj allihopa! <3

Killarna kanske e lite barnsliga , men endå , dom e en del av familjen ..!! <3

2010 kommer bli ett år med Många problem , mycket kärlek , och en som jag gillar ..!! <3

Jag e fan helt jävla sanslöst på allting!  Nya månader nya problem ..

Nya låtar , nya melodier , nya inspelningar

Nya badmintonpass , nya tävlingar , nya priser


Kommentarer
Postat av: Julia

jag kommer också sakna alla i klassen förrutom 3 st haha du vet vilka <333 men dom är en del av familjen <33

2010-04-24 @ 20:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0