Tisdag

Idag vaknade jag 07.00 och sen kolla vi på vinterviken.. Och sen så åt vi frulle och sen gick ve te skolan. I skolan så läste Margareta nån bok om vikingar! Tills kä kom :) Vid 9 skulle vi ha livs kunskap då gjorde vi det sen skulle vi har rast och på rasten skulle jag till otorpedin ( stavning? ) och vi skulle fotta och göra modell av mina tänder. Sen skulle jag tillbax till skolan och käka korvgryta ( blääää ) Sen så hade vi slöjd jag började göra ett par byxor i marchester ( stavning? ) Aa sen hem vara lite med sofie och Sandra och busringa :) fun .. Sen så blev det hem och käka kött och potatisklyftor jätte gött.. Det var miin dag<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra! Kolla in min senaste inlägg och bli medlem :D

2009-10-13 @ 20:57:32
URL: http://annajosefinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0