Sorry !! Veckan då!

Har inte bloggat på länge nu men det har ju sina orsaker !! Jag har inte orkat aja nu skriver jag om min vecka  :)) tjiho

Måndag 19/10-09

Idag var det skola vi gjorde inte så mycket! Mest pluggat!


Tisdag 20/10-09

Idag hade vi slöjd och kä kom till oss :)) !! Jippe träffa Isabel. Sen hem och slappa och plugga och sen te simhallen med Julia<3


Onsdag 21/10-09

Idag idrott och plugga sen hem och tråkka som vanligt :)<3

Torsdag 22/10-09
Idag engelska åka till simhallen och träffa Isabel och klara simprovet :) !!
Sen hem och ta det lugnt och vänta på fredag!

Fredag 23/10-09

Toves födelsedag grattis syrran !! Vedeby mammas jobb hem msn kalas :) Jag fick ha på mig min kavaj :)<33

helgen har jag varit hos mormor och sen idag varit i kalmar med mormor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0