Måndag

Vaknade med huvudvärk inte så lyckat åt frukost och gick till skolan :( sen i skolan fick jag ännu mer ont och mådde dåligt när jag sa det till vår lärare sa hon bara att det var för att vi nt hade ätit sen efter vi hade ätit mådde jag fortfarande dåligt! Då sa jag det igen och hon bah men vi ska nt tänka nu !! Men då skulle vi gå till bibloteket och sotera alla böcker och tänker man nt då hur bokstavsordingen är?? jo för fan.. Men då fick jag gå och ha ont i huvudet hela dagen. Och sen när jag kom hem bad jag mamma och pappa köpa hem det så nu fick jag en alvedon!! Skönt hoppas huvudvärken inte kommer tbx nu när jag ska slänga mig i soffan och bara vila :)
<3 puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0