Tisdag

Heejj alla bloggläsare :) Kalas idag då lillebrodern fyller år<3 Saknar min pojjkvän <3    Idag vakna vid fyraa tiideen idag dåå ! Jätte kul ! Not! Vid seex tiden så gick tovee och jag neer till mamma och pappi och typ jorde i ordning fikat till brorsan ( paketen var reda klara!) Saknar min Julia<3 Sen te skolan och i skolan var typ asmånga sjuka men det var ju bara för vi tog sprutan i går :) Fun! Sen tog vi bussen tíll kättismåla :) Kul! Vi gick till en badplaats och griillade koorv ! jätte gött! jag fröös söper mycket! Sen nu hem ska snart ha kalas och sova hos mormor inatt<33 Älskar dig mormor<3 


Ps. Ska skapa en ny blogg där jag bara lägger in bilder :) puss och kram chokladbanan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0